Lännen Omavoiman asiakaspalvelulle erinomainen arvosana

Lännen Omavoiman asiakaspalvelun laatua on jälleen tutkittu ja tulokset ovat olleet erinomaisia. Asiakaskokemuksen kokonaisuutta mittaava palvelun laadun yleisarvosana vuonna 2020 oli 9,30 (viime vuonna vastaava luku oli 9,18).
Myös asiakasneuvojiin kohdennettu keskiarvo on parempi kuin viime vuonna: 9,35 (9,24). Lännen Omavoiman asiakasneuvojat ovat ystävällisiä ja palvelualttiita ja osaavat selittää asiat ymmärrettävästi.
Palveluun pääsy koetaan helppona, sillä kouluarvosanaksi tälle muodostui 9,17. Viime vuonna vastaava luku oli 8,95.
Lännen Omavoiman asiakaspalvelu on toiminut puhelimitse ja sähköisissä kanavissa kevään koronapandemiasta lähtien. Asiakaspalvelupisteet on tarkoitus avata jälleen elokuussa.