Lehti kodista, asumisesta ja hyvästä energiasta

Lännen Omavoiman asiakaspalvelulle erinomainen arvosana

Lännen Omavoima, asiakaspalvelu
Asiakaspalvelupäällikkö Laura Ämmälä (vas.) sekä asiakasneuvojat Päivi Impola, Tuula Panelius, Hanna Vainiotalo-Kivimäki, Tiia Ruohola, Nea Suominen, Tuulia Linnala-Nieminen ja Piritta Inermo-Salminen pitävät osaltaan huolta asiakaspalvelun toimivuudesta.

Lännen Omavoiman asiakaspalvelun laatua on jälleen tutkittu ja tulokset ovat olleet erinomaisia. Asiakaskokemuksen kokonaisuutta mittaava palvelun laadun yleisarvosana vuonna 2020 oli 9,30 (viime vuonna vastaava luku oli 9,18).

Myös asiakasneuvojiin kohdennettu keskiarvo on parempi kuin viime vuonna: 9,35 (9,24). Lännen Omavoiman asiakasneuvojat ovat ystävällisiä ja palvelualttiita ja osaavat selittää asiat ymmärrettävästi.

Palveluun pääsy koetaan helppona, sillä kouluarvosanaksi tälle muodostui 9,17. Viime vuonna vastaava luku oli 8,95.

Lännen Omavoiman asiakaspalvelu on toiminut puhelimitse ja sähköisissä kanavissa kevään koronapandemiasta lähtien. Asiakaspalvelupisteet on tarkoitus avata jälleen elokuussa.